16 paź 2013

Hana-chan

Nazywam się Karolina. Jestem osobą pełnoletnią i chodzę do szkoły wieczorowej- Liceum Ogólnokształcące dla dorosłych. Jestem średniej wysokości, dobrze zbudowaną kobietą, o średniej długości blond włosach. Codziennie u mnie na twarzy widnieje szeroki uśmiech, ale zdarzają się też dni kiedy humor mi nie dopisuje i wtedy ten uśmiech znika z mojej twarzy. Ale rzadko się zdarza.

Kiedy zdarzy się, że ktoś ma jakiś problem albo kłopot zawsze staram się mu jak najlepiej pomóc.Jestem bardzo otwarta na ludzi i szczera. Ta szczerość niestety nie zawsze jest odbierana w pozytywny sposób przez drugie osoby. Ja jednak uważam, że każdy powinien być z drugą osobą szczery i powiedzieć jej co myśli w danej sytuacji.Wolę najprawdziwszą prawdę niż najgorsze kłamstwo. Wnoszę pogodny nastrój w moim otoczeniu, razem z przyjaciółmi nie potrafię się nudzić.
Zawsze potrafimy znaleźć sobie ciekawe zajęcie. Posiadam bardzo kochanego chłopaka, który czasami doprowadza mnie do szału. Ale i tak go kocham za to, że jest i mnie wspiera w każdej sytuacji.  Dlaczego posługuje się nickiem: Hana-chan? Sama nie wiem, Hana wzięło mi się od jednej z postaci "Naruto". Prowadzę cztery blogi, które możecie zobaczyć w zakładce "znajdziesz mnie tutaj". Blondynki, której używam do każdego bloga(to ta po lewej stronie i w galerii) można powiedzieć, że jest do mnie podobna. Jest to jedyna postać, którą używam tylko ja na blogspocie. Więc proszę o nie używanie jej jako postaci do swoich blogów.

Jak każdy człowiek posiadam również wady. Jedną z nich jest niestety lenistwo. Staram się z tym walczyć jak tylko mogę.Ale czasami po prostu się nie chce.
Nie mam szczególnych zainteresowań, lubię wiele rzeczy. Uwielbiam dobrze się bawić do samego rana z przyjaciółmi. Uwielbiam słuchać muzyki, chociaż nie mam ulubionego gatunku.Ale moją ulubioną wokalistką jest Rihanna. Uwielbiam jej styl i tatuaże, które posiada na swoim ciele. Sama ściągnęłam jeden tatuaż od niej i zamierzam ściagnąc kolejny. Często wyjeżdżam z znajomymi na domki, kemping, pod namioty czy koncerty. Bardzo lubię serfować po internecie. Czasami spotkasz tam ludzi, z którymi bardzo szybko załapiesz kontakt i możesz porozmawiać. Chociażby na bloggerze.

Jestem zabawną i komunikatywną osobą. Jak na swój wiek lubię się wygłupiać. chyba jak każda nastolatka. Ale myślę, że potrafiłabym zachować się w każdej sytuacji. Wiem, iż aby przetrwać w życiu muszę zdobyć wykształcenie, dlatego nigdy się nie poddaję, zawsze dążę do celu nawet w trudnych sytuacjach! Mam wielu przyjaciół w tym kilku sprawdzonych i myślę, że jestem ogólnie lubiana gdyż na co dzień spotykam się z wieloma gestami sympatii, które odwzajemniam . Dość dużo ludzi, którzy mnie poznają bardzo szybko mnie uwielbiają. Za co? Za mój charakter. Nigdy nie byłam problemową osobą no chyba, że ktoś miał do mnie problem to byłam taka sama. Zawsze potrafię przyjmować żarty i sama się z siebie śmiać. Jestem bardzo wesołą, wrażliwą i optymistyczną osobą. Mam słabosc do psów i małych dzieci.

6 komentarzy:

  1. Będę zua i użyję tej blondyny mwahahaha xD Boże muszę się leczyć... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego tylko ty możesz używać Annabeth Chase (tej blondynki)? Przecież każdy ma prawo ustawić ją sobie na profilowe.
    Ja też chcę założyć bloga i chyba zrobię z niej główną bohaterkę.
    Pozdrawiam, buziaki ;*
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest Annabeth Chase :) Porównaj arty Annabeth, a Hany bo tak się naprawdę nazywa :)
      Jestem jedyną, która ją używa, a ludzie na blogsferze kojarzą mnie tylko z nią. Ja nie używam jej tylko do opowiadań ;) Oczywiście każdy ma prawo, ale wolałabym aby została przy mnie :D

      Usuń
    2. Wyczytałam, że Annabeth jest hetero, a Hana, której używam jest lesbijką. Więc to są dwie inne postacie :)

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów